Budskaps träd av en vit målad gren *shabby chic*




Budskaps träd

*shabby chic*


                                        

Hitta en fin gren till mitt träd.
Jag måla den först,
sen tog jag en stor kruka utan hål i botten.
Jag göt fast grenen i den.
Sen sågade jag av lite grenar.
Ena delen monterade jag fast på ett annat ställe på mitt träd.
Jag borrade hål och stack i en rund stavbit med lim
och spacklade lite i skarven som blev. 












Gjorde en liten rulle av psalm blad.




Sydde små hjärtan
och strök på små ord.


Hitta en liten bräda
ute med grenen,
som blev fin som skylt,
när jag måla den vit och skrev på den.





Placerade dit en ljus kopp, 
använde tjock metall tråd som jag satt fast spets på
och snurra metall tråden runt den tjockare grenen så att ljuskoppen sitter stadigt.



Kommentarer

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những công ty vận chuyển hàng hóa quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi úc và dịch vụ gửi hàng đi canada uy tín, giá rẻ

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg