Min sy och pyssel vrå i rosa




Nu är det ordning och reda 
i
sy och pyssel vrån.




Så här såg det ut före

Det tog tre dagar att få ordning på kaoset.

Men det va värt, jag är så nöjd.
Jag köpte billiga lakan från IKEA som jag färga rosa.
Sydde draperier till stora hyllan och till trådbacks ställningarna,
Använde grovt ståltråd som gardin upp sättning, alla draperier är lätta att ta loss och tvätta



Data fick också plats.
Stolen fick en drapering i rosa den med.
Den är sydd så att det bara är att lyfta dän fodralet.


 Sy bordet





Pyssel bordet




 Förvarings boxar i trä från IKEA,
som jag har målat i söta nyanser i gult, rosa, grönt och blått.
Jag har skrivit ut etiketter från datorn som jag limmat på lådorna, med namn på inner håll. 






Fina förvaringen 
som jag gjort av kompost galler och gamla burkar med upp hängning från IKEA
som jag målat i söta färger som förvarings boxarna.



Kommentarer

Populära inlägg