Mitt nya pyssel paket från Creativ



Mitt nya pyssel paket från Creativ


Ska snart börja med att hitta på att sy och pyssla lite fina saker till jul



Lite fjädrar
som jag ska ha till änglavingar jag köpt,
tycker att det va alldeles för snålt med fjädrar på dom,
så jag ska sätta dit lite fler.


Fina ängla vingar i tjock och hård kartong.
Dom målar jag och slipar lite.



Filtstickers

Pop-upp punch


Alutråd
som jag ska göra hjärtan och annat fint med.


Strutar


Decoupage papper


Tjock hobby filt
som jag ska ha som sulor till ängla tofflor
som jag ska sy.


Bomulls tyg
i två färg uppsättning 
med olika mönster.


Bokmärken  med ängla motiv.
Till jul kulor bland annat.


Trä lister,
som jag gör tags av.


Jul pynts paket.


I paketet är allt detta + mönster.

Så nu har jag mycke att pyssla med.
Kommer att lägga ut mycke färdiga jul pynt till försäljning.

Kommentarer

Populära inlägg