Jag har gjort änglavingar av hönsnät och järntråd



Änglavingar

Gjort änglavingarna av 
tjock järn tråd som stomme och satt dit hönsnät. 
Klippte till hönsnätet lite större än vingarna, så att jag kunde vika hönsnät runt vingarna.  
Jag gjorde en krok upp till så att jag kan hänga upp dom lite här och där hemma.
Bra att ha en bra av bitar tång och en vanlig platt tång när man sätter i gång göra en.
Jag hade en mall som jag skrev ut av ett par vingar som jag formade vingarna efter.
Jag vart jätte nöjd med mina vingar.

Kommentarer

  1. Jättefina vingar! Var hittade du mallen som du böjde dom efter? Ha en fin dag! Mvh AnnaCarin

    SvaraRadera
  2. Jag har förstorat ett mönster från en Tilda bok :D

    SvaraRadera
  3. Jättefina som sagt, så duktig du är!
    Mvh AnnaCarin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg