Kökstextilier , grytlappar och grytvantar






Idag vart jag klar med några 
 grytlappar och grytvantar



Grytlappen är
ca 21 x 21 cm
Grytvanten är ca 30 cm lång,
öppningen är ca 33 cm
sydda i bomullstyg, inner fodret är i vitt flease tyg
värme isolerat material i.

Grytlapp  39 kr  + frakt 12 kr
 Grytvanten 49 kr + frakt 12 kr
Jag sam fraktar 

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


Hel vita både fram och bak.
Olika änglar bilder  på grytlapparna 



Olika änglar bilder  på grytvantarna
Siden ögla och rosett som upp hängning.

Sydda i mönstrat bomulls tyg
färger ljust beige, grått och svart
Det  här tyget är mönstrat, så ingen grytlapp är den andra lik,
det ser man på bilderna.
Bak sidan är grå.





Går att få som höger eller vänster vante




Kommentarer

Populära inlägg