Tilda ängel med vacker vid klockad klänning i rosa mönstrad Tilda tyg, hon har en söt liten fågel i famnen.


Tilda i sin nya vackra klänning

Nu har jag sytt klart  Tildas nya klännings modell.
Kommer att sy upp fler på beställning.

Denna Tilda ängel är ca 80 cm 
Hon har en klänning som har en vid klockad kjol del 
och vida ärmar.
på huvudet har hon en vit bomulls hatt med en söt liten paljett ros på.
på fötterna har hon söta stövlar  i vitt bomulls tyg, dekorerade med spets, en liten diamant (inte äkta) 
och skosnören av vitt sidenband.
Mamelucker i vitt bomulls tyg dekorerad med spets och sidenband ner till. 
Hon har en söt liten  Tilda fågel i famnen, även den dekorerad med diamanter.
Fågeln är lös så man kan flytta runt på den.


Den här modellen kostar 450  kr + frakt 48 kr att beställa

Går att beställa i annan färg
 även hårfärgen. 
Det är bara ge förslag på vad man vill ha så tar jag hem rätt färger.
Jag syr i bomulls tyger och linne tyger.

(Det jag syr upp i linne tyg är lite dyrare)


skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

















Kommentarer

Populära inlägg