Besökt en liten kanin baby på 2 dagar som bor med sin familj i en vacker kanin huslänga




Tänk vad söööt man kan vara

Denna söta Holländare är bara 2 dagar gammal, 
så man ser inte ännu om det är en pojke eller flicka.
Bor med sin mamma och syskon i en jätte fin och flott våning med ett stort rum med plats för bus, 
ett litet rum där jag och mina syskon föddes, där är en dörr som våran matte öppnar  när hon vill gosa, mata oss eller ta med oss ut.....
och ett litet loft som bara mamma kan komma till än så länge........när jag blir stor så kommer jag också upp dit. 
Vi har jätte många grannar.
Det är 30 stycken  flotta våningar här.
Det bor Holländare och Japaner här i kanin längan.


Vill du veta mer om oss, besök då min mattes sida.


Så här fint  bor vi.














Nu vill vi vara i fred .........inga fler bilder TACK

Kommentarer

Populära inlägg