Fyra små söta Tilda prinsessor på ärten med söta vingar.



 Fyra små söta  Tilda prinsessor  på ärten 
med söta vingar. 

 Jag syr vingar på mina Tilda dockor, men det
går bra att beställa utan vingar om man vill.
Dom här små prinsessorna  har hittat en stor ärta i sina sängar, så nu kan dom inte sova.
Utan hoppar runt lite var stans. 

Dom  är nästan 30 cm långa, 
Deras kläder är i vitt brodyr tyg med dekoration av vit virkad bomulls spets.
I händerna  håller dom varsin  stor pärla.
I byxorna har dom en liten påse ris så att dom  sitter stadigare.

Går att beställa en söt liten prinsessa
Prinsessan med  rosa broderi är min egen.
Men dom andra tre är klara för flytt.
  
 kostar 200 kr  +  frakt 24 kr


skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.









Kommentarer

Populära inlägg