Idag har jag sytt några lampkjolar, dekorerade med sagen servetter,






Idag har jag sytt några lampkjolar 

Lampkjolarna är i vitt bomulls tyg,
dekorerade med sagen servetter
och 
vit virkad bomulls spets.
Dragsko upp till med  bomulls band ,
 som man drar i hopp  kjolen till önskad bredd upp till och knyter en rosett.
Lampkjolen är ca 23 cm hög och ca 75 cm runt om.
skärm stommen som jag visar kjolen på är 
ca 33 cm runt om (upp till).

Pris : 69 kr + frakt 12 kr

Dessa kommer jag att ha i min webb butik
från o med på måndag då jag kommer att fylla på butiken med flera varor.
Där har jag ett fast
frakt pris på 49 kr för hela beställningen. 

Hoppas ni kikar in där och hittar nått fint.

välkommen 




Kommentarer

  1. så vackra! Har haft funderingar på att försöka mig på att sy sådana själv - nu kanske jag vågar! Tack!!/Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :D
      Det är klart att du vågar :D
      Lycka till Anci

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg