Så här vart min mys plats på altan




Nu har jag fått ordning i min mys plats

 På altan som jag började med i lördags.
köpte ett partytält på jysk för en billig peng 149 kr.
Billiga lakan från IKEA  dom kostar 19 kr styck,  
gardinlängder på Dollarstore för 10 kr styck med fint motiv. 
Så i dag han jag med att montera upp tältet, sy gardinen av Ikea lakanen och fållat upp gardinlängderna från Dollarstore.
Så jag har lagt ut 
1 styck partytält
12 stycken lakan
4 stycken gardinlängder 
summan är 417 kr
 För att få en plats att mysa i fast det regnar nån dag.

Jag sydde nya överdrag till dynorna av ett fint påslakan som jag köpte på Dollarstore för 150 kr, jag fodrade med dom med vitt flease tyg (billiga filtar från jysk).
Sen har jag bara plockat ut saker som jag gillar inne från.
Jag vart nöjd med mitt helg projekt här ska jag njuta
i sommar.

Kommentarer

Populära inlägg