Byggt en kaffe burk och en bra att ha förvarings av biltema stickor







Byggt en kaffe burk och en bra och ha förvarings låda
 av biltema stickor
Shabby chic


Kaffe lådan är
 så stor att ett vanligt kaffe packet får plats i den.
Lådorna har jag gjort så att dom ser gamla och slitna ut.
Dekorerat med  bilder från en servett  som jag själv har skrivit ut på vita servetter för första gången , 
det gick bra att skriva ut, Jag strök, klippte och tejpade fast servetten på en vanlig A4 papper.
Som dekoration har jag använt spets, jutesnöre, pärlor,  och ett berlock av ett kors.

Fin bild på madonna med barn



Kaffe burken/lådanhar en bild av sagen servetts rosor med texten kaffe.





 Här är lite bilder på hur jag pysslade i hopp lådorna.
Då använde jag trä lim, vatten baserad vit färg , vatten baserad golvlack och snöre för att hålla i hopp när jag limmat lådorna.
Sand papper  och kallt kaffe 
använde jag när jag skulle få den gamla locken.


Kommentarer

Populära inlägg