Såg på Ernst när han fixa Esters badrum....jag vill också göra fint.......



Såg på  Ernst och hans badrum

Så då tänkte jag att jag kunde ju börja med att styla om toan å få det jätte fint,
 innan jag ger mig på  badrummet :D
Jag har inte så mycket pengar, lyxiga saker som kristallkrona och svensk tillverkade kakel med fin slipning.
Men lite saker har jag.
I stället för kristallkrona så har jag en antik underbar lampa som nu får va en mobil.
Mina fina lampeter som jag ärvt efter mamma (som hon bara älskade jätte mycket),
 får vara hängare för halsband.
 Lite lavendel hitta jag i min rabatt, tre små kvistar som inte va torra...så lite tur hade jag.
Ja med lite fantasi kommer man långt.
Hoppas jag kan inspirera några till att låta fantasin flöda.
Ja jag vet att det finns  några som inte gillar min toa...
men jag gör det :D
En liten film finns lite längre ner på sidan och ett kort på toan innan.
PS....  om ni undrar vad som finns bakom draperiet.....
så är det min pytte lilla tvättstuga.







Här har jag spelat in en liten film  på slut resultatet. 




Kommentarer

Populära inlägg