I dag vart jag klar med Julstrumpa skridskorna *Shabby chic*


Så här ser mina 
*Shabby chic* 
julstrumpa skridskor ut i år

Jag har gjort om dom lite från förra året, 
satt dit spets där jag trär i  snörningen
och
 gjort en med fin text som jag fick av en snäll tjej :D

Så nu har jag två modeller i år till försäljning.

Sydd i vitt bomulls tyg dekorerad med 
stryk på bild/text, 
spets, pärlor, sidenband 
och
 sko snören i jute snöre.
Ner till är strumpan stoppad med vadd,
fodrad med vitt flease tyg.
Finns plats för gåvor i skaftet på strumpan.
Storlek höjd med meden ca 32 cm. öppningen ca 30 cm runt om.
djupet på påsen är ca 20 cm.

Den här modellen kostar  169  kr + 14  frakt

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också







Kommentarer

Populära inlägg