Så här har jag det i mitt vardagsrum




Så här har jag det i mitt vardagsrum

  Mitt och mitt....
det är ju gubbens också förstås :) 
söta sonens och vovvarnas :D
Som jag skrivit tidigare så är det trångt, 
men mysigt tycker vi.
Gubben älskar sin soffa och jag älskar min lilla vrå, 
bakom draperierna,
där har jag mitt sy/pyssel och data rum. 

Jag har sytt, målat och pysslat för att få det lite mysigt.Lampan har jag gjort, det blir mysigt att tända den i mörkret för den lyser som månen :D
Gamla fönstret med mina söta barn och lilla barnbarnet   
 som bebisar i 3 månaders åldern.
Är jag jätte glad i.
Kistan under bordet fick jag av min söta mamma när jag flytta hemifrån.Den har hon målat och grejat med för många år sedan, 
så den få va orörd från färg och annat som minne av mammas skapande.
Hoppas hon har det bra nu och kan måla o greja som hon inte kunde sina sista år.
Mamma blev bara 59 år :(
Saknar henne så mycket.
Ja här är det trångt med två stora skåp,men det går.....
finns det hjärterum så finns det stjärterum :D
Söta Puff ligger i godanro på sin fäll.
Jag kan skriva hur mycket som helst  när jag sitter här :D
men jag säger hej och hoppas att det va lite intressant läsning för er :D

Kommentarer

Populära inlägg