Hjärtan sett till köket till jul


Hjärtan sett till köket


Idag har jag gjort egen designade köks textilier,
med hjärtan tema.
Grytvanten är 22 x 22 cm
Spishandduk är :
 hjärtat 22 x 22 cm, 
handduken 57 cm lång och 42 cm bred
Brödpåse är :
58 cm lång och 58 cm runt om.

Sydda i bomullstyg,  fleece tyg,
värme isolerat material i grytvanten,
pärlor, vit virkad spets, sidenband och ängel dekor.
Spishandduken är sydd så att man kan ta bort hjärtat
från handduken, sitter fast med kardborre band så man kan tvätta dom separat.

 Grytvanten 59 kr + frakt 14 kr
Spishandduk 129 kr + frakt 28 kr
Brödpåse 79 kr + frakt 28 kr 
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



































Kommentarer

Populära inlägg