Min adventsljusstake som jag har designat i min egen smak *shabby chic*



Egendesignad adventsljusstake
shabby chic




Va och leta efter en adventsljusstake men fann ingen i min smak, 
så jag köpte en med en form som jag gilla.
Jag slipa av den lite, sen målade jag ett lager, limma dit små änglar i vit plast.
måla, slipa och lacka.
Satt dit lite strass stenar om man egentligen ska ha på naglarna, 
vart fint på ljusen med lite bling bling :D
Gjorde ljusmanschetter av pärlor och små änglavingar som jag trädde på tjockt järntråd.

Längre ner på sidan visar jag hur jag gör.


kika gärna in i min webb butik 
   www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 

Lite bilder när jag fixar med adventstank
Före bild

  

Kommentarer

Populära inlägg