Några vita *shabby chic* hjärtan med änglavingar vart det också

Vita *Shabby chic* hjärtan

Dessa har jag gjort av tjockt kartongs hjärtan, som jag lindat med tygremsor i spets tyg och bomulls tyg.
Dekorerat med på struken bild, söta små vingar, liten rosa rosknopp fin pärla som ser ut som en diamant och vitt sidenband för upp hängning.
Jag har limmat dit änglavingar och rosknoppen. 

Storlek: 9 x 9 cm
Pris styck : 69 kr + frakt 7 kr

Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com 
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik 
   www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 



Kommentarer

Populära inlägg