Söt liten ängel i spetsklänning med stativ



En söt  liten ängel


Hon är ca 15 cm lång, klädd i en spetsklänning fodrad  med vitt bomulls tyg, underkjol i vitt tyll.
Klänningen är dekorerad med spets,sidenrosett och en liten pärla. Hon har långt hår i flätor.
 (man kan fläta upp håret om man vill eftersom hon har små gummisnoddar) 
Trä stativet följer med henne.


Den här modellen kostar 220 kr + frakt 14 kr att beställa.

Smidigast om man vill beställa en speciell så är det bra om ni kopierar bilden och skickar till mig.

Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik    

www.kickissyttnyttochnott.se




Kommentarer

Populära inlägg