Svart klädd ängel med ett änglar broderat hjärta i famnen


Svart klädd ängel med ett hjärta i famnen


Hon är ca 80 cm lång, med långt svart hår. 
Hon är klädd i svart bomulls klänning och  mamelucker.
 . Både klänning och mamelucker är dekorerade med  vit virkad bomulls spets.
Har även dekorerat med siden rosetter, pärlor och ett sött halsband av sidenband och ett metall hänge.
Hon har även en söt spets under kjol.
Hjärtat är dekorerad med en broderad vit ängel. 
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar.
Den här modellen kostar 400 kr + frakt 42 kr 

Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik 
   www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där  http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 





Kommentarer

Populära inlägg