Sista ängeln för i år vart en liten, med rosa flease kappa





Nu har jag sytt årets sista ängel

Det blev en liten ängel 53 cm.
Hennes hår är i ull garn som jag  flätat i två långa flätor.
Hon är klädd i en rosa flease kappa, stövlar och mössa.
Som dekoration har jag använt
 vitt sidenband, vit virkad bomulls spets, små rosa pärlor.
Byxorna och vingarna i rosa bomullstyg.
Hon har en vit flease halsduk runt halsen.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.

Den här modellen kostar 300 kr + frakt 28 kr 

Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com 
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik 

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där




Kommentarer

Populära inlägg