Textilier med stjärnor till köket


Textilier med stjärnor till köket


Sydda  i  två  olika bomulls tyger,
ett  mönstrat och ett hel färgat.
Mellan foder i vit flease tyg. 
Jag har dekorerat med vit virkad bomulls spets och vitt sidenband.


Grytlapp  39 kr  + frakt 14 kr
Spishandduk 69 kr + frakt 28 kr
Bröd korg 69 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Sydd i 2 stycken olika bomulls tyger. 
Det är tjockt mellan lägg, med värme isolerat material i. 
Grytlappen är ca 21 x 21 cm.
Brödkorgen är 14 cm hög och 20 cm diameter (rakt över), med ner vikt kant. Sydd i 2 stycken olika bomulls tyger. 
Mellan foder i vit flease tyg. 
Dekorerad med vit virkad bomulls spets. 
Spishandduk i bomulls tyg. Överdelen har mellan foder i fleece tyg. 
Handduken är 55 cm lång och 45 cm bred.
 Överdelen är 25 cm bred och 22 cm lång. 
Kardborre band att stänga med när man fäster den på handtaget till ugnsluckan.

Kommentarer

Populära inlägg