Tre sorters sydda hjärtan :D




Tre sorters sydda hjärtan :D

Nu har jag laddat upp både 
Webb butiken och Tradera 
med hjärtan.
Så det finns till Alla hjärtans dag.
Storlek och beskrivning finns under bilderna.

Pris 39 kr +  frakt 7 kr




Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Hjärta i vitt rosigt bomulls tyg st 19 x 11 cm, 
Dekorerad med knapp sidenband,spets och pärla
Stoppad med vadd.
Hjärta i vitt bomulls tyg st 17 x 14 cm, 
dekorerad med änglabild, sidenband, spets och pärla
Stoppad med vadd.
Hjärta i vitt bomulls tyg st 17 x 14 cm, 
dekorerad med ros servett, sidenband, jutesnöre och pärlor
Stoppad med vadd.

Kommentarer

Populära inlägg