Ett glatt gäng med Tilda hundar och katter med änglavingar



Ett glatt gäng med Tilda
 hundar och katter 
med 
änglavingar



Sötnosarna  är ca 50 cm långa.
Dom är klädda i vita bomulls klänningar.
En katt och en hund har klänningar med spets tyg ovan på bomullstyget.
 Klännings fållarna är dekorerade med vit virkad bomulls spets.
Hundarna har gulliga  halsband med koppel på sig.
 Ena har lite bling bling, den andra lite mer romantiskt med spets.
Vid ena örat har dom en vit sidenrosett. 
Katternas morrhår är i svart  järntråd.
Vid ena örat har dom en liten vit ros.
I famnen håller dom en vit ros med gröna blad  i bomulls tyg,
 som också finns i Tildas hus boken som katten och hunden.
Armar och  ben  är lite rörliga +  svansarna på katterna.

 Pris : 400 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




  








Lite bilder medan jag sydde och pysslade med sötnosarna :D 















Nu är alla delar färdig stoppade och hopp sydda stoppnings hål :D


Jag fick lov att öppna öronen och plocka ut lite bomull, för att jag stoppade dom lite för mycket,
 för att få dit öronen snyggt på hundarna. 
Klänningar till hundarna och katterna.




     


Jag broderar dit nosarna med broderitråd,
  som man har till maskinbroderier.

Kommentarer

Populära inlägg