Vitt flaggspel/vimplar med svartvita Påskbilder


Vitt flaggspel/vimplar med svartvita Påskbilder

Flaggspelet är sytt i vitt bomulls tyg, med 7 stycken vimplar. 
Vimplarna är sydda i dubbelt lager tyg, 
men inte vända utan jag jag har siksackat i kanterna,
så att den ser lite gamla ut, 
Dekorerade med vit virkad spets,på strukna  bilder, 
med svartvita Påskbilder. 
Vimplarna är ca 19 cm höga och ca 15 cm breda.
Det är ca 2 cm mellan vimplarna.
Flaggspelet är ca 120 cm, utan snörena i ändorna.
Sidenband för upp hängning.
(på båda sidor 1 meter ) 



Pris : 129 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också







Kommentarer

Populära inlägg