Tilda sniglar med söta små änglavingar


Tilda sniglar med söta små änglavingar

Dom här små sötnosarna är sydda i bomulls tyg, 
skalen är i Tilda tyger.
Dom är dekorerade med små söta fjärilar, rosor av sidenband, pärlor m.m.
På ryggen har dom en varsin liten klädnypa som håller fast små rep, i änderna på repen hänger det ner en pärla.
Sniglarna är 23 cm långa och 13 cm höga.
Dom ligger på en  liten trä list,  så att dom stå upp utan stöd.


Tilda snigel  Pris: 150 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
 http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 





Kommentarer

Populära inlägg