Min första Tilda baddam ängel :D


 Tilda bad dam ängel :D 

Hon är redo för stranden i sin söta baddräkt, 
som är dekorerad med söta spets kanter.  
Å så har hon söta badmössan med blommor på sig, 
tittar man noga så ser man en fjäril som landat på badmössan :)
Med sig har hon sin lilla rosa badhandduk i  frotte som jag fodrat med prickigt bomulls tyg.
Damen är 30 cm lång med ställningen.

Tilda figur efter Tone Finnangers mönster. 

Jag sam fraktar 

Den här modellen kostar 300 kr + frakt 42 kr att beställa

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
 http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 





Kommentarer

Populära inlägg