Tilda ängel med vit volangklänning *Shabby chic*





Tilda ängel med vit volangklänning
Shabby chic

Ängeln är klädd i vitt, från topp till tå.
Tyget är lite tunnare vitt bomulls tyg, 
klänningen, mameluckerna, vingarna 
och 
söta hatten har volanger.
Gjorde några små rosor av tyget,
 som jag har dekorerat med och några pärlor.   
Små söta vita skor i bomulls tyg,
 har hon på fötterna som är dekorerade med siden rosett.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 

Hon är ca 80 cm lång

Tilda ängel  Pris:500 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också






Kommentarer

Populära inlägg