Tilda änglar med vita volang klänningar *Shabby chic*




Tilda änglar med vita volang klänningar  
*Shabby chic*

Änglarna är klädda i vitt,
 från topp till tå.
Tyget är lite tunnare vitt bomulls tyg, 
klänningarna, mameluckerna, vingarna 
och 
söta hattarna är dekorerade med  volanger.
Gjorde några små rosor av samma tyg,
 som jag  dekorerade med och några pärlor.   
Små söta vita skor i bomulls tyg har det på sig,
 som jag dekorerade med siden rosetter.
Dom  har knäveck, så att dom kan  sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Dom är ca 80 cm långa

Just dessa är sålda 
Men syr upp på beställning, om man är intresserad av en :D 


En Tilda ängel  Pris:500 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Kommentarer

Populära inlägg