Vita kuddfodral med änglar bild och spets *shabby chic*


Vita kuddfodral med änglar bild och spets *shabby chic*

Kuddfodralen är sydda i vitt bomullstyg. 
Bomullstyget och flease tyget är inte helt kritvit,
 som spetsen och sidenbanden.
Jag har fodrat fodralet  med vit flease tyg.
Dekorerad med  spets, 
  på struken änglar bild,
Stängs upp till med sidenband.
 St ca 40 x 40 cm 
Har sytt till passande inner kuddar som följer med kuddfodralet.
Längre ner på sidan ser ni bilder när jag gjorde kuddfodralen :D

pris: kuddfodral + innerkudde är 129 kr + frakt  56 kr

Finns även i min webb butik

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Så här gjorde jag






Kommentarer

Populära inlägg