Julstrumpor som skridskor


Julstrumpor som skridskor 
*Shabby chic* 



Julstrumpa skridskon finns i två modeller,
  text eller  med ängel bild .
Sydda i vitt bomulls tyg dekorerad med 
stryk på bild/text, 
spets, pärlor, sidenband 
och
 sko snören i jute snöre.
skridskomed i trä som är målad.
Ner till är strumpan stoppad med vadd,
fodrad med vitt flease tyg.
Finns plats för gåvor i skaftet på strumpan.
Storlek höjd med meden ca 32 cm, fotlängden är 17 cm. 
Öppningen är ca 30 cm runt om.
djupet på påsen är ca 16 cm.

En skridsko kostar  199  kr + 28  frakt

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också







Kommentarer

  1. Hej Kicki
    Jag skulle vilja köpa två julstrumpor "skridskor "
    med texten på. Hur gör jag 🙋?
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Skriver igen vet inte om du fick svar tidigare när jag skrev från mobilen.
      Jag har färdiga julstrumpor , så jag postar så fort jag fått betalning.
      Ha en fortsatt trevlig kväll

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg