Vinter ängel redo för snö

 Vinter ängel redo för snö


Hon är hela 80 cm lång. 
Klädd i vit vinter päls ( polyester).
Även öronvärmare, muffen och skridskor är i samma tyg. 
Skridsko medarna är i trä, som jag målat så att dom ska se ut som metall.
Hon har en vit kort klockad  bomulls kjol,  dekorerad med  vit virkad bomulls spets.
Söta mamelucker i vitt bomulls tyg, även dom med vit spets. Under mameluckerna tittar det fram söta blommiga leggings i Tilda tyg.
Som dekoration har hon även små sidenrosetter och pärlor och en liten ängel på muffen.
Hon har knäveck så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.


Den här modellen kostar 600 kr + frakt 56 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik







Kommentarer

Populära inlägg