Nu är julgodiset klart och in packade i söta cellofan paket med söta klistermärken :D





I dag vart jag klar med julgodiset :D

Det blev hasselnötsfudge, chokladgodis med marsmallows och kola.
Gjorde också choklad-mums  men det rann ut när jag tog ut det från kylskåpet i dag :( 
så det får vi va utan.
Jag packad in godiset i cellofan, 
dekorerade varje paket med ett sött litet klistermärken med änglar och tomtar.
Nu ligger godiset i söta gamla syltburkar fram till  jul  :D
I morgon är det dags för förberedelse av julmaten.
I år ska jag steka egna köttbullar så då är det lika bra att göra dom i morgon, 
för det kan man inte vara utan på julbordet.

Kommentarer

  1. Kicki sååå gott det ser ut!! Det kommer säkert till att smaka extra gott, med tanke på allt jobb och kärlek, som du har lagt ner!
    Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år.
    kram Ingela
    lantlivpaliljegarden.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Kicki sååå gott det ser ut!! Det kommer säkert till att smaka extra gott, med tanke på allt jobb och kärlek, som du har lagt ner!
    Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år.
    kram Ingela
    lantlivpaliljegarden.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :D
      Önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt år.
      Julkram Kicki

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg