Söt liten Tilda ängel med långa flätor i håret :D


Liten Tilda ängel


Hon är klädd i vita bomulls kläder,
 dekorerade med vit virkad spets och pärlor, 
ytter kjolen är i spetstyg.
Fina mamelucker har hon också på sig som dom flesta av mina änglar har.
Hennes långa hår är flätat och i tofsarna har hon rosa rosor. 
På fötterna har hon små söta bomulls skor som är dekorerade med vita små rosetter och pärlor.
I famnen håller hon ett litet hjärta med rosa ros.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Hon är ca 35 cm lång.


En Tilda ängel  Pris:300 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg