Babynest med tillbehör




Babynest med tillbehör


Just nu har jag ett  vitt och ett vit/blå randig klart.
Dessa har jag sytt i bomulls tyger,ytter tyget är i grövre bomulls tyg, 
Stoppning 100 % polyester.
En madrass i polyester skum 3 cm med bomulls överdrag, 
st ca 65 x 30 cm.
Madrassen tas ut vid tvätt. 
Babynestet dras ihop med bomullssnodd, 
som stopp har jag satt dit ett  snörlås.
Sött hjärta med text sitter som dekoration på babynestet.
Tillbehör: 
2 st  lakan st 64 x 32 cm dubbel sytt med öppning om man vill lägga i  plastad frotte,
 2 st örngott st 28 cm x 19 cm, 
1 st kudde st 26 cm x 19 cm, 
1 st filt i bomulls tyg och flease tyg st 50 cm x 60 cm 
och 
en söt liten kanin snutte.

Används från nyfödd upp till 4-6 månaders ålder.  På natten är den perfekt att ha mellan föräldrarna som en egen babysäng, så sover alla tryggt och gott. Babynest passar också bra i t.ex spjälsängen, vaggan eller barnvagnen.

Ett babynest med tillbehör kostar 1200 kr + frakt 84 kr. Babynest 800 kr + frakt 84 kr 


Tillbehör Styck Lakan 60 kr, kudde 40 kr, örngott 30 kr filt 160 kr söta kanin snutten  150 kr + frakt från 14 kr 


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg