Blev en söt kanin sydd i dag :D


Söt vår gul kanin

Sytt en kanin i dimple fleece 100  polyester,
super mjukt och gosigt tyg.
Gick bra att sy i det.
Så det kommer att bli fler :D
Just denna har jag sytt till mitt kommande barnbarn. 
Kaninen är 50 cm lång.
Jag har sytt sömmarna 2 gånger på kaninen, 
siden rosetten är sydd som ett halsband som man kan ha rosetten fram eller på sidan, 
bak till har kaninen en söt liten rund svans.
Har stoppat kaninen  löst med vadd i polyester.
Kommer att sälja sötnosar.
Då är det en kanin eller hare :D  
Ner till finns  färger att välja på.

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda harar. 
Kaninen är ca 50 cm lång.

En kanin/hare Pris: 300 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar 



Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Tyg att välja av till kanin/hare

Kommentarer

Populära inlägg