Köks textilier i vitt och gult till påsk/vår med spets

Köks textilier 


Snart så kommer våren :D
Då är det fint att dekorera köket med lite glada färger på textilierna.
Jag sydde i vitt och gult,
 eftersom påsken också är här snart, 
då passar färgen bra. 
Sydda  i  två  olika bomulls tyger,
det vita är i grövre bomulls tyg.
Mellan foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i grytlapp och grytvante.
Jag har dekorerat med vit virkad bomulls spets, stor vit sidenrosett och pärlor.


Pris:
Grytlapp  39 kr  + frakt 14 kr
Grytvante 49 kr + frakt 14 kr
Spishandduk 79 kr + frakt 28 kr
Bröd korg 69 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg