Tilda student ängel med hjärta i famnen :D

Student ängel


Hennes klänning är i vitt bomullstyg med
  vitt spetstyg ovan på.
Har dekorerat med pärlor och virkad bomulls spets.
Hon har vita tajts i mjukistyg som  har  vit virkad bomullstygets på benslutet.
Spetsklädda vingar med pärlor
 och
 upp hängnings band bak till.
Hjärtat hon håller i ska text till studenten stå.
På huvudet bär hon stolt sin student mössa,
 som jag gjort med hårt papper och tyger.
Runt halsen har hon ett halsband,
 med ett metall hjärta med text.

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Hon är ca 80 cm lång.

Just denna ängel är reserverad

En Tilda student ängel  Pris: 500 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg