Hjärtan på spetsband *shabby chic*




Hjärtan på spetsband
*shabby chic* 


Hjärtan har jag sytt i bomulls tyger, 
ett helvit och ett med rosa rosor.
Hjärtana har jag monterat fast hängande på vitt virkad bomulls spets.
Jag har satt dit hjärtana med vitt sidenband och samtidigt
 som jag trätt bandet i spetsen. 
I båda ändor har jag satt dit vita pärlor som jag dragit i genom vitt sidenband , 
dessa band på båda sidor har man som upp hängning av hjärtan hänget.
Det är 7 stycken hjärtan som är 12 x 12 cm.
Själva hänget är 120 cm + 1 meter sidenband på båda sidor.


Pris:  Hjärtan på spetsband :  249 kr + frakt 28 kr

Finns  i min webb butik
http://www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Det går även bra att skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  kickioskarsson@hotmail.com så skickar jag betalnings upp gifter till dig.





















Kommentarer

Populära inlägg