Tilda ballerina änglar som svävar




Tilda ballerina änglar som svävar

Deras  dansdressar  är i vitt elastiskt bomulls tyg. 
Söta tyll kjolar som hör till  ballerinor en i vitt och en i rosa.
Deras hår är dit målade med svart textilfärg.
Söta små rosor pryder håret på båda sidor.
På fötterna har dom  små söta  balettskor i vit spets,
 som är dekorerade med vitt sidenbands knytning och en liten vit pärla.
Runt halsen har dom  hjärtan halsband.
I händerna har dom sidenband som man hänger upp dom med så att dom svävar. 

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Dom är ca 60 cm lång med armarna inräknade. 


En Tilda ängel  Pris: 500 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

Kommentarer

Populära inlägg