Vita kuddfodral med broderi och spets *shabby chic*



Vita kuddfodral med broderi och spets 
*shabby chic*

Kuddfodralen är sydda i vitt bomullstyg. 
Bomullstyget och flease tyget är inte helt kritvit,
 som spetsen.
Jag har fodrat fodralet  med vit flease tyg.
Dekorerad med  spets och broderi. 
Broderiet är broderat med maskinbroderi.
Änglavakt i en bladkrans på det lilla kuddfodralet.
Stora har en liten broderad krans.
Lilla stängs upp till med vit virkad bomulls spets.
 St  40 x 40 cm. 
Stora kuddfodralet är i gammal stil, man lägger bara in kudden i kanalen.
Storlek 98 cm runt om och 70 cm lång.
Visar med en 60 x 50 cm kudde.

Pris: kuddfodral  40 x 40 cm  169 kr + frakt  28 kr
Pris: kuddfodral 98 x 70 cm 190 kr + frakt 42 kr 

finns även i min webb butik


Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Det går även bra att skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.







Kommentarer

Populära inlägg