En söt liten Tilda morgonrock ängel har blivit till :D



Liten morgonrock ängel 


Hon är hela 47 cm lång från topp till tå :D 
Här sitter hon och väntar på att få gå in i badrummet för å ta sig ett bad.
Hon är klädd i en söt vit badrock i  flease tyg.
Badrocken är dekorerad med söta broderier på ärm sluten och rock fållen.
Söt vit virkad bomulls spets pryder även badrocken.
Under rocken har hon ett par vita pyjamas byxor i bomulls tyg,
 på fötterna har hon små söta vita flease tofflor som är dekorerade med söt liten rosa ros.
I famnen har hon en liten frottehandduk,
 den är också dekorerad med den söta lilla vita spetsen och en lite bredare spets.
Håret har jag flätat,
  lite tunn ståltråd va med när jag flätade det, 
sen snurra jag till det och knöt fast små sidenband på varje tofs.
 Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hängning.

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 


Om man vill beställa  en som henne så går det bra :D


Tilda ängel  Pris: 300 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också









Kommentarer

Populära inlägg