Stora ljuspåsar *shabby chic*




Stora ljuspåsar 
                                                                          
*Shabby chic*

Stoppa i en stor glasburk och ett värme ljus,

så får du ett vackert sken.
Passar precis till en stor gurkburk :D 
Två av ljuspåsarna har jag dekorerat med ett  spetsband runt med burken,
  så det blir lite veck upp till.
Gjort det för att  visa hur man kan göra lite variation. 
Det följer med ett spets band till varje ljuspåse. 


Ljus påsarna
är sydda i vitt bomulls tyg
med rund botten.
Dekorerade med vit virkad spets.
Finns  fyra olika 
En helt vit och dom andra tre är dekorerade med olika sagenservetter i decoupage  teknik.
Ljus påsarna är
ca 20 cm höga och 41 cm runt om.  


En ljuspåse  Pris: 79 kr + frakt 7 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Kommentarer

Populära inlägg