Flaggspel/vimplar sagenservett motiv med rosor i två storlekar *Shabby chic*


Flaggspel/vimplar sagenservett motiv 
Shabby chic

Nu har jag sytt några flaggspel/vimplar som passar bra till vår och sommar :D 
Dekorerat med sagenservetter med decoupage teknik.
Ner till har jag skrivit mått och priser på flaggspel/vimplarna.
Finns  i webb butiken och på tradera att köpa. 

 min webb butik

 Tradera


Det går även bra att skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com

så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


Litet flaggspel/vimplar sagenservett motiv med ros.

Flaggspelet är sytt i vitt bomulls tyg, med 7 stycken vimplar. Vimplarna är sydda i dubbelt lager tyg, vänd sydda. Dekorerade med vit virkad spets och sagenservett motiv med rosor. 
Vimplarna är ca 17 cm höga och ca 14 cm breda. 
Det är ca 2 cm mellan vimplarna. 
Flaggspelet är ca 115 cm, utan snörena i ändorna. Sidenband för upp hängning. (på båda sidor 1 meter )
 Pris:129 kr + frakt 14 kr
Stort flaggspel/vimplar sagenservett motiv med ros.
Flaggspelet är sytt i vitt bomulls tyg, 
med 9 stycken vimplar. 
Vimplarna är sydda i dubbelt lager tyg, vänd sydda. Dekorerade med vit virkad bomulls spets och sagenservett motiv med rosor. 
Vimplarna är ca 28 cm höga och ca 19 cm breda. 
Det är ca 4 cm mellan vimplarna. 
Flaggspelet är ca 2 m, utan snörena i ändorna. 
Sidenband för upp hängning. (på båda sidor 1 meter )
Pris: 300 kr + frakt 14 kr


Kommentarer

Populära inlägg