Midsommar ängel med blomster krans i håret :D




Midsommar ängel med blommor i håret

Denna ängel är redan på väg till sitt nya hem:D 
Går att beställa en som henne, fast då är hennes hud ljus som på mina andra änglar jag syr.
Hon är redo för midsommar firande med blommor i håret och en prästkrage i famnen :D 
Hon bär en vit vid klänning och mamelucker, sydda i tunnare vitt bomullstyg, 
dekorerade med vit virkad bomulls spets.
Kransen har jag gjort av en bit spets som stomme, som jag limmat fast konstgjorda blommor på.
En  barfota ängel.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för 
upp hängning.
Hon är ca 80 cm lång

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 

Tilda ängel  Pris: 500 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Kommentarer

Populära inlägg