Tilda student ängel med söta flip flop skor med ullsulor :D



Student ängel


Hennes klänning är i vitt bomullstyg,
 i en kort modell med veck upp till.
dekorerad med vit virkad bomulls spets i två olika  modeller.
Runt midjan har hon ett skärp med en vit ros som dekor.
Hon har raka vita bomullsbyxor med tre våder virkad spets ner till på byxbenen. 
 Upp hängnings band bak till på änglavingarna.
Hjärtat med Sverige band som hon håller i med student text och fin bild.
På huvudet bär hon stolt sin student mössa,
 som jag gjort med hårt papper och tyger.
Runt halsen har hon ett halsband,
 med ett metall hjärta med text.
* made with lov*
På fötterna har hon söta flip flop skor med ullsulor och en ros som dekor vid tårna :D 


Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Hon är ca 80 cm lång.

En Tilda student ängel  Pris: 500 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också






















Kommentarer

Populära inlägg