Kökstextilier med änglabild *Shabby chic*






Kökstextilier med änglabild
*Shabby chic*



Dessa har jag sytt i grovt bomullstyg, 
tyget är inte helt kritvitt som spetsen är.
Jag har dekorerat med vit virkad bomulls spets, 
stora vita spetsrosetter, sidenband och änglabild.
Handduken är i 100 % bomull.

Pris:
Grytlapp  39 kr  + frakt 13 kr
Grytlapp för stekpanna 39 kr + frakt  7 kr
Spishandduk 79 kr + frakt 26 kr

Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Dessa finns i webb butiken.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött





Spishandduk i bomulls tyg. 
Överdelen har mellan foder i fleece tyg. 
Handduken är 46 cm lång och 59 cm bred.
 Överdelen är 25 cm bred och 17 cm lång. 
Kardborre band att stänga med när man fäster den på handtaget till ugnsluckan.





Grytlapp st 22 x  22 cm
Mellan foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i.



 grytlapp för stekpannan
Mellan foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i .





Kommentarer

Populära inlägg