Tilda ängel klädd i jeansjacka


Tilda ängel i lite lediga kläder :D


Här sitter hon och tar vara på solen :D
Klädd  i en jeansjacka med söta pärlor som knappar.
Under jackan har hon en vit byxoverall med knälånga pösiga byxor.
På fötterna har hon vita små skor med söta vita rosor som dekor.
På huvudet har hon en söt liten rosa mössa som jag virkat till henne :D
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för 
upp hängning.
Hon är ca 80 cm lång

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 

Tilda ängel  Pris: 500 kr + frakt 52 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Kommentarer

Populära inlägg