Ljuspåsar utan botten med änglavingar *Shabby chic*



Ljuspåsar utan botten med änglavingar
                                                                          
*Shabby chic*

Ljus påsarna är sydda i vitt bomulls tyg,
utan botten.
Är mycket lättare att stryka dom efter tvätt.
Dekorerade med vita stora änglavingar
 i samma tyg som påsarna.
Dragsko upp till med vitt sidenband för att knyta runt burkens hals.
Finns  i två olika storlekar.
En som är 42 cm runt om och 18 cm hög.
En som är 27 cm runt om och 12 cm hög.
Träs över en  glasburk. 
Lägg i ett värme ljus i glasburken så får du ett vackert sken. 
 Eller så kan man ha nått annat fint i glasburken.

Stora passar precis till en stor gurkburk :D 

Stora ljuspåse  Pris: 79 kr + frakt 13 kr
Lilla ljuspåsen Pris: 69 kr + frakt 13 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också

http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött

Kommentarer

Populära inlägg