Förvaringspåsar/korgar i mönstrade bomullstyger till barnrum




Förvaringspåsar/korgar i mönstrade bomullstyger till barnrum




Förvarningarna är sydda  i 2 olika bomulls tyger.
En mönstrad och en helvit.
   Har även mellan foder i påsarna i  tunt vitt flease tyg.
Med rund botten
Tvättas i 40 - 60 grader

Stor förvaringspåse 
storlek :
ca 72 cm runt om och ca 17 cm hög.
Liten förvaringspåse  
storlek:
  ca 39 cm runt om och ca 15 cm hög.


Pris: Stor förvaringspåse 69 kr + 13 kr i frakt
Liten förvaringspåse 59 kr + 7 kr i frakt 
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också





Kommentarer

Populära inlägg