Blev en vit julkrubba av lopps fynd till jul :D





Julkrubba helt i vitt




Har länge velat haft en julkrubba i vitt och nu har jag en :) 
Fyndade fina figurerna och ljuslådan på loppis och betalade bara 80 kr för allt.
Ljuslådan va svart, så den målade och slipade jag till rätt look som jag gillar 
*shabby shic*
Längre ner på sidan har jag bilder på hur jag gjort.
Jag bestämde mig för att ljushållarna fick vara fötter på min julkrubba eftersom jag la en ljusslinnga i botten, 
det är en med timer så jag behöver inte hålla på och tända och släcka, 
väldigt smidigt tycker jag, tror att jag gav ca 40 kr för den på Pickaboo :D 
Täckte den med konstsnö från Dollarstore en påse för 20 kr.
Jag är glag och nöjd :D 

En liten film när det lyser så fint


















Kommentarer

Populära inlägg